DERMEDIC LINUM EMOLIENT BABY Masło intensywnie natłuszczające - 225 ml

Producent/Dystrybutor: BIOGENED S.A.

Zalecany do bardzo intensywnego nawilżenia i natłuszczenia chronicznie suchej, bardzo suchej i atopowej skóry dziecka, także w przypadku łuszczycy i świądu.

Porady specjalistyczne w temacie dopasowania produktów do skóry:

Kup produkty marki Dermedic za min. 50 zł i zyskaj darmową dostawę!

LINUM baby

Masło intensywnie natłuszczające do twarzy i ciała

Składniki aktywne: CicalinumTM, Masło Shea, Olej kakaowy, Super Hartolan, Witamina E, Gliceryna

Wieloskładnikowy preparat pielęgnacyjny dedykowany dla wrażliwej skóry dziecka
od 1. dnia życia.

• Pielęgnuje, odżywia i wzmacnia delikatną skórę dziecka.
  • Wzmacnia powiązania międzykomórkowe naskórka, odtwarza jego płaszcz hydrolipidowy i wspiera jego barierowe funkcje ochronne.
  • Łagodzi i minimalizuje 6 objawów chronicznie suchej i atopowej skóry, w tym świąd. Łagodzi stany zapalne, podrażnienia i dermatozy różnego pochodzenia.
  • Minimalizuje objawy suchości skóry i AZS oraz ryzyko ich nawrotów.
  • Przebadane klinicznie

Receptury dermokosmetyków DERMEDIC są oparte na wiedzy i praktyce dermatologicznej, technologicznej, jak i laboratoryjnej przy zachowaniu najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa. Ponadto przy opracowywaniu dermokosmetyków stosujemy się do aktualnych wytycznych EADV (European Academy of Dermatology and Venerology) dotyczących zaleceń oraz kierunków w pielęgnacji i leczeniu skóry. Zgodnie z zasadą MINIMUM składników – MAKSIMUM efektów do minimum ograniczono użycie substancji podrażniających, uczulających, zapachowych oraz barwników. Z kolei odpowiednia kompozycja i precyzyjnie dobrane stężenie składników aktywnych gwarantują skuteczność preparatów w pielęgnacji skóry wrażliwej i wspomaganiu terapii jej najczęstszych problemów.

Składniki aktywne:

• CicalinumTM,
  • Masło Shea,
  • Masło kakaowe,
  • Super Hartolan,
  • Witamina E,
  • Gliceryna

Sposób użycia:

nanieść równomiernie na skórę cienką warstwę preparatu i pozostawić do wchłonięcia .

Nadaje się również do pielęgnacji twarzy i dłoni. W stanach zaostrzenia objawów nadmiernej suchości skóry zwielokrotnić używanie preparatu.

Napisz opinię o produkcie:DERMEDIC LINUM EMOLIENT BABY Masło intensywnie natłuszczające - 225 ml

Masz pytanie? Napisz do nas!