SUDOCREM EXPERT KREM BARIEROWY - 125 g

Producent/Dystrybutor: TEVA OPERATIONS POLAND SP. Z O.O.

Krem barierowy do stosowania w trakcie i profilaktyki:

• pieluszkowego odparzenia skóry

• otarć

• zapalenia skóry związanego z nietrzymaniem moczu oraz do ochrony skóry na obrzeżach ran.

Sudocrem EXPERT Krem barierowy do stosowania w trakcie i profilaktyki:

• pieluszkowego odparzenia skóry

• otarć

Zapobieganie i leczenie zapalenia skóry związanego z nietrzymaniem moczu zmniejsza ryzyko rozwoju odleżyn w szczególności w obszarze chłonnym pieluchy.

Składnik leczniczy: Tlenek cynku

Pozostałe składniki: Woda oczyszczona, Parafina płynna, Woski parafinowe, Lanolina, Seskwioleinian sorbitanu, Wosk mikrokrystaliczny, Benzoesan benzylu, Wosk pszczeli syntetyczny, Benzoesan sodu, Alkohol benzylowy, Octan linalilu, Glikol propylenowy, Cynamonian benzylu, Zapach lawendowy, Butylowany hydroksyanizol, Kwas cytrynowy

Sposób użycia:

Zarówno przed jak i po zastosowaniu kremu należy umyć ręce. Na oczyszczoną skórę nanieść cienką warstwę kremu barierowego. Stosować tak często, jak to konieczne. Nie wkładać resztek kremu z powrotem do pojemnika. Po użyciu pojemnik należy zamknąć. Należy zużyć w ciągu 12 miesięcy od pierwszego otwarcia lub usunąć.

Przeciwwskazania:

Nie stosować w przypadku stwierdzonej alergii na którykolwiek ze składników produktu.

Środki ostrożności:

Tylko do użytku zewnętrznego. Stosować tylko zgodnie z zaleceniami. Nie dopuszczać do kontaktu z oczami i błonami śluzowymi. W przypadku braku poprawy lub pogorszenia stanu skóry należy skonsultować się z lekarzem. Sporadycznie zdarzają się miejscowe podrażnienia skóry. W takim przypadku należy zwrócić się o pomoc lekarską.

Przechowywać w miejscu niedostępnym i niewidocznym dla dzieci. Zabrudzony opatrunek, odzież lub pościel łatwo ulega zapłonowi podczas kontaktu z otwartym ogniem. Należy trzymać się z dala od źródeł ognia podczas stosowania tego produktu.

Napisz opinię o produkcie:SUDOCREM EXPERT KREM BARIEROWY - 125 g