Pharmaceris EMOTOPIC Krem natłuszczający - 75 ml

Producent/Dystrybutor: LABORATORIUM KOSMETYCZNE DR IRENA ERIS SP. Z O.O.

Seria EMOTOPIC

to innowacyjne emolienty, oparte na naturalnych olejach, wykazujące wysoką skuteczność w łagodzeniu dolegliwości suchej skóry i towarzyszących
jej objawów: świąd, pieczenie, zaczerwienienie. Przywracają naturalną barierę naskórka, zapobiegając nawrotom suchości oraz objawów atopowego zapalenia skóry (AZS).

Porady specjalistyczne:

Specjalny krem natłuszczający wskazany jest do stosowania w celu łagodzenia objawów i wspomagania leczenia w przebiegu atopowego zapalenia skóry (AZS):

• suchości skóry,
  • świądu,
  • oraz skórnych reakcji alergicznych, szczególnie w trakcie i po leczeniu farmakologicznym, między cyklami zewnętrznej terapii sterydowej.

Zalecany także do codziennego stosowania w przypadku skóry chronicznie suchej oraz łuszczącej się na twarzy, powiekach oraz ciele ze skłonnością do świądu i stanów zapalnych.

Bogata, natłuszczająca formuła emolientowa kremu opracowana na bazie naturalnych olejów, zmniejsza uczucie dyskomfortu oraz suchości skóry już po 1 aplikacji. Wykazuje wysoką skuteczność w niwelowaniu dolegliwości skóry suchej, łuszczącej się oraz podrażnień na twarzy, powiekach i ciele.

Krem wzmacnia fizjologiczne właściwości barierowe naskórka, zapobiegając stanom zapalnym oraz koi i łagodzi objawy podrażnienia – świąd, zaczerwienienie, pieczenie. Przywraca zdolność skóry do ochrony przed czynnikami zewnętrznymi. Formuła wzbogacona w hialuronian sodu zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry oraz stwarza optymalne warunki do naturalnego procesu regeneracji, łagodząc dolegliwości towarzyszące zmianom skórnym.

Składniki INCI:

90MM16912
Aqua (Water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Glycerin, Canola (Canola) Oil, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Hydroxyacetophenone, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Sodium Hyaluronate.

Aqua (Water), Canola (Canola) Oil, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Petrolatum, Glycerin, Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil, Potassium Cetyl Phosphate, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Isocetyl Palmitate, Cetearyl Alcohol, Lanolin, Sodium Polyacrylate,
Pentaerythrityl Distearate, Tocopheryl Acetate, Hydroxyacetophenone, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Tocopherol.

Nanieść krem na oczyszczoną i osuszoną skórę twarzy, powiek i ciała. Aplikować kilka razy dziennie na miejsca wymagające intensywnego natłuszczenia w okresie nasilonej suchości skóry (np.w przebiegu AZS) i towarzyszących objawów dodatkowych tj. świąd, łuszczenie, zaczerwienienie, pieczenie.
Przed użyciem odkręcić nakrętkę i zerwać zabezpieczenie.
Wyrób przeznaczony tylko do użytku zewnętrznego

WYRÓB MEDYCZNY OPARTY NA NATURALNYCH OLEJACH
FORMUŁA ZAPEWNIA WYSOKI STOPIEŃ TOLERANCJI
EMOLIENT OPRACOWANY POD NADZOREM DERMATOLOGÓW DZIECIĘCYCH ORAZ PRZEBADANY POD KĄTEM BIOZGODNOŚCI
BEZ PARABENÓW, BARWNIKÓW, SUBSTANCJI ZAPACHOWYCH, STERYDÓW.

Napisz opinię o produkcie:Pharmaceris EMOTOPIC Krem natłuszczający - 75 ml

Masz pytanie? Napisz do nas!