PHARMACERIS T SEBO-ALMOND PŁYN OCZYSZCZAJĄCY, BAKTERIOSTATYCZNY - 190 ml

Producent/Dystrybutor: LABORATORIUM KOSMETYCZNE DR IRENA ERIS SP. Z O.O.

Preparat przeznaczony do przemywania skóry trądzikowej z umiarkowanymi i intensywnymi zmianami zapalnymi z tendencją do błyszczenia, powstawania blizn i przebarwień potrądzikowych.

Dedykowany do obszarów skóry najczęściej narażonych na występowanie trądziku, również profilaktycznie.

Porady specjalistyczne:

Specjalistyczny płyn głęboko oczyszcza skórę zapobiegając rozprzestrzenianiu się zmian trądzikowych na twarzy i ciele. Odznacza się silnym działaniem bakteriostatycznym całkowicie eliminując i hamując rozwój bakterii. Działa regulująco na wydzielanie sebum przyspieszając proces ustępowania istniejących zmian i zapobiegając powstawaniu nowych niedoskonałości.

Kwas migdałowy złuszcza martwe komórki naskórka umożliwiając fizjologiczne odblokowanie porów. Usuwa nadmierne zgrubienia wygładzając skórę.

Ekstrakt z cytryny i Fruit-peel działają rozjaśniająco na przebarwienia wyrównując koloryt skóry. Płyn zwiększa efektywność kuracji przeciwtrądzikowych.

Składniki INCI:
Aqua (Water), Mandelic Acid, Glycerin, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Sodium Carbonate, Disodium EDTA, Calcium Gluconate, Vaccinium Myrtillus Fruit/Leaf Extract, Ethoxydiglycol, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Glucose, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Juice, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Butylene Glycol, Ascorbic Acid, Gluconolactone, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Caramel.

Nasączyć płatek kosmetyczny płynem i przemyć obszary skóry ze zmianami trądzikowymi. Stosować dwa razy dziennie – rano i wieczorem na oczyszczoną skórę. Następnie zastosować tonik i odpowiedni krem z serii Pharmaceris T.

Napisz opinię o produkcie:PHARMACERIS T SEBO-ALMOND PŁYN OCZYSZCZAJĄCY, BAKTERIOSTATYCZNY - 190 ml

Masz pytanie? Napisz do nas!