PARODONTAX FLUORIDE - 75 ml

Producent/Dystrybutor: GLAXOSMITHKLINE CONSUMER HEALTHCARE SP. Z O.O.

Pasta do zębów stworzona z myślą o zdrowych dziąsłach. Pomaga powstrzymać krwawienie dziąseł i zapobiega mu. Fizycznie usuwa przyczynę krwawienia dziąseł oraz eliminuje płytkę bakteryjną gromadzącą się na linii dziąseł.

Zdrowe zęby zaczynają się od zdrowych dziąseł, które wymagają starannej pielęgnacji i zachowania odpowiedniej higieny.

Jej brak może skutkować krwawieniem dziąseł, które oznacza zwykle chorobę prowadzącą do nieświeżego oddechu, zaczerwienienia, opuchlizny, a ostatecznie do recesji dziąseł, co może powodować nawet zmniejszenie stabilności i utratę zębów. Pasta do zębów Parodontax Fluoride zawiera formułę o dwukierunkowym działaniu, dzięki czemu zapewnia właściwą pielęgnację zarówno dziąseł, jak i zębów. Parodontax Fluoride zapobiega krwawieniu dziąseł oraz fizycznie usuwa jego główną przyczynę, czyli płytkę bakteryjną, która rozrasta się w kierunku korzeni, powodując chorobę infekcyjną tkanek przyzębia. Pasta została również wzbogacona fluorkiem, dzięki czemu pomaga dbać o szkliwo i wzmacnia zęby, a dodatkowe składniki odświeżają oddech.

Parodontax Fluoride to idealne rozwiązanie dla Ciebie, jeśli chcesz cieszyć się zdrowymi dziąsłami i zębami!

Zawiera fluorek sodu 0,31% w/w (1400 ppm fluorku)

• Zawsze przestrzegać instrukcji podanych na opakowaniu.
  • Szczotkować zęby 2 do 3 razy dziennie, nie połykać, wypluć.
  • W razie wystąpienia podrażnień zaprzestać stosowania.
  • Nie stosować u dzieci w wieku poniżej 12 lat.
  • Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci.
Napisz opinię o produkcie:PARODONTAX FLUORIDE - 75 ml