EMOTOPIC Emulsja Do Kąpieli - 400 ml

Producent/Dystrybutor: LABORATORIUM KOSMETYCZNE DR IRENA ERIS SP. Z O.O.

Seria EMOTOPIC to innowacyjne emolienty, oparte na naturalnych olejach, wykazujące wysoką skuteczność w łagodzeniu dolegliwości suchej skóry i towarzyszących jej objawów: świąd, pieczenie, zaczerwienienie.

Przywracają naturalną barierę naskórka, zapobiegając nawrotom suchości oraz objawów atopowego zapalenia skóry (AZS).

Porady specjalistyczne:

Emulsja zalecana jest do codziennej kąpieli, w celu zapobiegania objawom atopowego zapalenia skóry (AZS) takim jak: suchość skóry, podrażnienia, zaczerwienienia oraz objawom towarzyszącym reakcjom alergicznym. Polecana również dla skóry delikatnej i wrażliwej, z tendencją do okresowej suchości. Rekomendowana dla dzieci i dorosłych bez ograniczeń wiekowych. Nie wymaga stosowania dodatkowego środka myjącego.

DZIAŁANIE:
Emulsja wspomaga utrzymanie prawidłowej kondycji i funkcjonowania naskórka od 1. dnia życia. Preparat przeznaczony do  przygotowywania codziennych kąpieli emoliencyjnych. W połączeniu z wodą tworzy delikatną, nawilżającą emulsję myjącą. Skutecznie oczyszcza ciało z zanieczyszczeń. Bogata formuła emulsji, oparta na unikalnym połączeniu naturalnych olejów: konopnego, canola i sojowego, przywraca naturalną barierę ochronną skóry, niwelując suchość i podrażnienia oraz zmniejszając jej podatność na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych. Emulsja uzupełnia niedobory lipidów, zapewniając naturalną ochronę przed podrażnieniami.

Zmniejsza utratę wody z naskórka (TEWL), długotrwale nawilża i natłuszcza skórę, wzmacniając jej funkcje barierowe.

Składniki INCI
90MM16910
Glycine Soja (Soybean) Oil, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Canola (Canola) Oil, Isohexadecane, PEG-40 Sorbitan Peroleate, PPG-15 Stearyl Ether, Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil, BHA, BHT.

INCI kosmetyku:
141003 Składniki/Ingredients (INCI): Glycine Soja (Soybean) Oil, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Canola (Canola) Oil, Isohexadecane, PEG-40 Sorbitan Peroleate, PPG-15 Stearyl Ether, Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil, BHA, BHT

NOWORODKI I NIEMOWLĘTA do 6 m.ż.: do wypełnionej wodą dziecięcej wanienki wlać 1-2 nakrętki emulsji. Preparat, w połączeniu
z wodą tworzy delikatną, mleczną emulsję. Temperatura wody powinna wynosić nie więcej niż 37°C. Delikatnie umyć ciało i główkę dziecka mleczną wodą. Nie ma konieczności spłukiwania. Następnie skórę delikatnie osuszyć ręcznikiem, unikając pocierania. Podczas kąpieli należy zachować ostrożność, ponieważ emulsja pozostawia na powierzchni wanienki śliską powłokę.

DZIECI I DOROŚLI:
do wanny wypełnionej wodą, wlać 4 nakrętki emulsji. Pozostałe instrukcje jak powyżej.

Wyrób przeznaczony tylko do użytku zewnętrznego.

Napisz opinię o produkcie:EMOTOPIC Emulsja Do Kąpieli - 400 ml