Producent/Dystrybutor: ASPEN DISTRIBUTION SP. Z O.O.

BLUE CAP® SPRAY to unikalny preparat o wyjątkowej formule opartej na procesie aktywacji molekularnej, zwiększającej działanie preparatu. Zmniejsza i eliminuje złuszczanie się naskórka, świąd, pieczenie i podrażnienia skóry w przebiegu procesów zapalnych.

Blue cap spray 100 ml

Łuszczyca, łupież, egzema, atopowe zapalenie skóry, trądzik i łojotokowe zapalenie skóry charakteryzują się występowaniem nieprzyjemnych dolegliwości. W ich łagodzeniu dobrze sprawdza się Blue Cap spray do codziennej pielęgnacji skóry. Dzięki zawartości pirytionianu cynku ma właściwości przeciwzapalne, przeciwświądowe, a dodatkowo niszczy drobnoustroje.

Blue cap spray do pielęgnacji skóry w przebiegu łuszczycy i innych chorób skóry

Blue Cap spray powstał z myślą o osobach, które zmagają się z problemami dermatologicznymi. Może być wykorzystywany stosowany w przebiegu łuszczycy, łojotokowego zapalenia skóry i innych chorób, które objawiają się stanem zapalnym, świądem i pogorszeniem stanu skóry.

Głównym składnikiem Blue Cap spray jest pirytionian cynku.  Substancja ta zmniejsza populację grzybów drożdżo-pochodnych (P. ovale), wspiera regenerację naskórka i łagodzi świąd. Przy regularnym stosowaniu nieprzyjemne objawy ustępują w ciągu 10 dni. Blue Cap spray charakteryzuje się szybkim i skutecznym działaniem oraz wysokim poziomem bezpieczeństwa.

Blue Cap spray - działanie

Spray z pirytionianem cynku Blue Cap:

• łagodzi objawy zapalenia skóry oraz łupieżu,
  • zmniejsza złuszczanie się naskórka,
  • sprzyja ustąpieniu zmian chorobowych,
  • działa antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo,
  • hamuje proliferację komórek naskórka,
  • eliminuje skutki stresu oksydacyjnego.

Isopropyl Myristate, Alcohol, Zinc Pyrithione 0,2%, Polysorbate 80, Sodium Lauryl Sulfate, Propellans (Isobutane, Propane, Butane).

Sposób użycia Blue Cap spray

Blue Cap spray może być stosowany do ciała i owłosionej skóry głowy. Przed użyciem należy wstrząsnąć, a podczas aplikacji trzymać pojemnik w pozycji pionowej. Należy pryskać skórę 2 razy dziennie. Blue Cap spray należy stosować tylko na zmienione chorobowo miejsca.

• Produkt przeznaczony wyłącznie do użytku zewnętrznego, należy stosować zgodnie z przeznaczeniem.
  • Nie stosować w przypadku stwierdzenia nadwrażliwości na którykolwiek ze składników.
  • Unikać kontaktu z oczami - w przypadku zetknięcia przemyć dokładnie ciepłą wodą.
  • Nie eksponować na działanie wysokiej temperatury.
  • Nie palić. Nie nagrzewać powyżej 50 ºC.
  • Trzymać z dala od dzieci.
  • Używać tylko w wentylowanym pomieszczeniu.
Napisz opinię o produkcie:BLUE CAP SPRAY Eliminuje Swędzenie, Podrażnienia, Zaczerwienienia, Łuszczenie Skóry - 100 ml